Status van bestelling en levertijd

De status van uw bestelling kunt u terugvinden in uw account. Hier staat aangegeven per bestelling wat de actuele status is.

Status bestelling Betekenis

icon-betaling-wachten.svg

In afwachting

Wij hebben nog geen betaling ontvangen of uw betaling is niet goed verwerkt. Deze status ziet u ook indien u uw bestelling komt afhalen en op ons kantoor de betaling voldoet.

icon-up-to-date-prijzen.svg

Bezig met verwerken

Uw bestelling wordt op korte termijn verwerkt.

icon-bestelling-in-behandeling.svg

Backorder

Nog niet alle producten van uw bestelling zijn op voorraad. Geeft de website aan dat er voorraad is? Dan zal de status van uw bestelling binnenkort veranderen.

icon-bestelling-in-behandeling.svg

Hold-to-date

Uw bestelling wordt na de overeengekomen datum verwerkt.

icon-backorder.svg

Afspraak ingepland

Uw ophaalafspraak is ingepland. 

icon-algemene-voorwaarden.svg

Compleet

Uw bestelling is afgerond.

icon-bestelling-verwijderen.svg

Gesloten
Uw bestelling is gecrediteerd en daarmee afgesloten.

icon-bestelling-verwijderen.svg

Geannuleerd

Uw bestelling is geannuleerd en wordt niet verder verwerkt. 

 

Levertijd
Producten die op voorraad zijn worden doorgaans binnen 24 uur verzonden. Als u een bestelling plaatst voor 12.00 uur en via iDEAL het bedrag voldoet heeft u doorgaans de bestelling de volgende dag in huis, indien de producten op voorraad zijn.

Voor de bezorgtijd van uw bestelling zijn we afhankelijk van de gekozen verzendmethode. Bij verzendingen met PostNL, koerier en UPS ontvangt u van ons een track en tracé code zodra de bestelling is verzonden. Hiermee kunt u het pakket online volgen en doorgaans staat daar ook een indicatie bij van de verwachte bezorgtijd.

Bij de verzendmethode privékoerier zal onze planner binnen 5 werkdagen contact met u opnemen om de beschikbare bezorgdagen voor uw regio door te nemen en een afspraak vast te leggen. Door drukte kan de planning soms langer duren, bel ons gerust als u na 5 werkdagen nog geen afspraak heeft kunnen maken.

Waar zie ik de te verwachte levertijd?
De verwachte levertijd vindt u in uw winkelwagen op het moment dat u producten toevoegt op onze website. Op het moment dat u een bestelling plaatst ontvangt u een e-mail met de bestelbevestiging, ook hier staat per product aangegeven wat de verwachte levertijd is. Wanneer al uw producten op voorraad zijn zullen wij uw bestelling versturen of een afspraak in plannen om de producten op te halen bij ons op kantoor. 

voorbeeld-levertijd.jpg