Pakket niet ontvangen

Pakket niet ontvangen? Dan hangt het af van de gekozen verzendmethode hoe u aan uw pakket komt. 

Huiskoerier
Wanneer de aflevering van uw pakket niet is gelukt, informeert de huiskoerier ons dezelfde dag nog. Wij nemen contact met u op om de volgende aflevermogelijkheid te bespreken. Houd er rekening mee dat onze koerier gespecialiseerd is in waardevol vervoer, waardoor zij niet standaard bij u in de buurt zijn. Een rit is dus speciaal afgestemd op uw adres. Daarom willen wij u vragen ervoor te zorgen dat u het pakket bij het eerste aflevermoment in ontvangst kunt nemen.

Privékoerier
Wanneer het niet is gelukt uw pakket af te leveren, informeert de privékoerier ons direct. Wij nemen contact met u op om de volgende mogelijkheden te bespreken. Houd er rekening mee dat wij een afspraak met elkaar maken voor het levermoment, de rit is dus speciaal afgestemd op uw adres. Wanneer u niet aanwezig bent ondanks de afspraak kan het zijn dat er extra kosten gerekend worden bij een volgende afleverpoging. Wij willen u daarom vragen ervoor te zorgen dat u het pakket in ontvangst kunt nemen op het afgesproken aflevermoment. 

PostNL
Door drukte kan er soms vertraging oplopen in de levering. Omdat uw pakket bij een servicepunt wordt geleverd komt dit minder vaak voor dan bij thuislevering. Met een PostNL-account kunt u de status van uw pakket gemakkelijk bijhouden. Zodra het pakket is afgeleverd bij een servicepunt kunt u het ophalen op een door u gewenst moment. Houdt u er rekening mee dat u zich moet legitimeren bij het ophalen van de bestelling. 

UPS
Wanneer een bezorgpoging niet is gelukt dan geeft de track & tracé code aan wat de volgende actie is. Dit is afhankelijk van het land van levering. Het kan voorkomen dat UPS nog één of twee afleverpogingen doet bij u op de werkdagen daarna. Het kan ook voorkomen dat UPS uw pakket naar een servicepunt in de buurt brengt zodat u het kunt ophalen op een door u gewenst moment. 

Kantoorbezoek
Had u een afspraak en lukt het niet om op tijd aanwezig te zijn of hebt u de afspraak gemist? Wij horen dit graag zo snel mogelijk zodat we een nieuwe afspraak kunnen maken. Houd er rekening mee dat uw order voor uw afspraak van ons magazijn naar ons kantoor verplaatst moet worden en dat wij geen voorraad aanhouden op ons kantoor. Het kan dus zijn dat uw pakket om veiligheidsredenen teruggaat naar het magazijn. Hierdoor, en door onze volgeboekte agenda, kan het voorkomen dat een nieuw afhaalmoment niet direct de volgende werkdag ingepland kan worden.