Alle verzendmethodes zijn verzekerd vanuit The Silver Mountain.
Een enkele keer kan het voorkomen dat er iets mis gaat met de bezorging. Hieronder is in vier stappen uitgelegd hoe het vervolgproces er vervolgens uit ziet, uiteraard loopt u als klant geen risico.
Stap 1 Geeft uw track & tracé code de status ''bezorgd'' aan, maar heeft u niets ontvangen? Gelieve een e-mail te sturen naar info@thesilvermountain.nl waarin u aangeeft dat uw bestelling niet is aangekomen en om welk bestelnummer dit gaat. |
Stap 2 Wij bevestigen de ontvangst van uw e-mail en zullen vervolgens het een en ander nagaan. Op het moment dat het niet mogelijk is om de reden te achterhalen waarom uw pakket niet bezorgd is, vragen wij om een ''afkoelperiode'' van één week. Onze ervaring leert dat in deze week het pakketje vaak alsnog terecht komt. |
Stap 3 Als het pakketje na deze week nog niet terecht is en de reden van de vermissing nog niet is achterhaald, stellen wij een verder onderzoek in. Dit gaat in samenwerking met de bezorgdienst en duurt circa 3 weken. U wordt op de hoogte gebracht van de uitkomst via e-mail. |
Stap 4 De eindstap is de afronding van het onderzoek en de schadeloosstelling van u als klant. Dit houdt in dat u als klant het betaalde bedrag teruggestort krijgt of dat de bestelling opnieuw wordt uitgeleverd. |